ΜΑΚΚΑΣ – ΚΡΕΝΤΗ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

στις

makkas1

Αγροτουριστικός ξενώνας, αμφιθεατρικά  χτισμένος στην κορυφή του χωριού με 10 δωμάτια – 2 τρίκλινα και 8 δίκλινα-  απεριόριστη θέα και παραδοσιακή κουζίνα με τοπικά προϊόντα. Αποτελεί καλό ορμητήριο για τη Λίμνη των Κρεμαστών, τον Μέγδοβα, το μοναστήρι της Παναγίας της Τατάρνας και τα χωριά των Αγράφων.  Ο ιδιοκτήτης Γιώργος Μάκκας και τα αδέλφια του Κώστας και Αργύρης καλοδέχονται τον επισκέπτη τους με κέρασμα καφέ στη χόβολη ή ένα τσίπουρο δίπλα στο τζάκι.

ΑΝΟΙΧΤΟ:  Ολο το χρόνο

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΤΕ: Ο ξενώνας βρίσκεται σε απόσταση 37 χλμ από το Καρπενήσι πάνω στο δρόμο προς τα Αγραφα

ΠΑΡΟΧΕΣ: Ολα τα δωμάτια έχουν μπαλκόνι, τηλεόραση, στεγνωτήρα μαλλιών, ψυγείο και mini bar, αυτόνομη θέρμανση. Στον ξενώνα υπάρχει επίσης σαλόνι με τζάκι και εστιατόριο, διαθέσιμοι χώροι καπνιστών και μη καπνιστών. Επιτρέπονται τα κατοικίδια. Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ

ΠΡΟΓΕΥΜΑ: Πλούσιο πρωϊνό με προϊόντα που παράγουν οι ιδιοκτήτες

ΔΕΙΠΝΟ: Στον ξενώνα λειτουργεί εστιατόριο με παραδοσιακή κουζίνα. Δοκιμάστε ζυμωτό ψωμί, κατσικίσιο γάλα και βούτυρο, αυγά χωριάτικα, πέστροφα από τον Αγραφιώτη ποταμό, μπακλαβά & καρυδόπιτα. Το βράδυ θα ξεχάσετε το κρύο με κάστανα στη φωτιά και διηγήσεις από τα Αγραφιώτικα βουνά.

ΤΙΜΕΣ: 55 ευρώ το δίκλινο με πρωϊνό

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: τηλ/φαξ: 22370-31350

ΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ: Υπέροχη θέα στα ‘Αγραφα και  εξαιρετικό φαγητό

6 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η despinarion λέει:

    Κικιτσα μου εισαι ο πιο φινος τουριστικος οδηγος!! Δε μου λες οταν κανεις ρεπορταζ για ξενωνες σε φιλοξενουν εκει; Φιλια!

  2. Ο/Η kikitri λέει:

    Α, κι εσύ Δεσποινάριον η πιο καλή και υποστηρικτική επισκέπτρια – αναγνώστρια!!!
    Λοιπόν σε κάποιες -ελάχιστες- περιπτώσεις έχει συμβεί και αυτό, σε άλλες έχω φιλοξενηθεί για άλλους λόγους (συνέδρια κλπ) αλλά στο μεγαλύτερο ποσοστό έχω πάει μόνη μου -χωρίς να ξέρουν οι άνθρωποι εκεί τι δουλειά κάνω- ή έχουν μείνει φίλοι μου που εμπιστεύομαι την κρίση τους (ξαμολάω δηλαδή τους «βοηθούς» μου, χιχιχι) . Το σωστό θα ήταν να με πληρώνει η εφημερίδα μου και να κόβω απόδειξη να τους την πηγαίνω για να κάνω σωστή δουλειά και να μπορώ να κάνω απερίσπαστη την κριτική μου. Αυτό δεν γίνεται για λόγους οικονομικούς, σου λένε κόψε το κεφάλι σου και φέρε μου το ρεπορτάζ.
    Πρέπει όμως επίσης να σου πω ότι μερικοί (λίγοι αλλά τόσο ζεστοί και φιλόξενοι!!!) όταν ανακαλύπτουν τη δημοσίευση μου τηλεφωνούν και με (προσ)καλούν με μεγάλη θέρμη να με φιλοξενήσουν για να με ευχαριστήσουν. Σπάνια τα έχω καταφέρει, η ρημάδα η δουλειά βλέπεις και οι υποχρεώσεις δεν μου το επιτρέπουν αλλά αρκεί ο καλός τους λόγος και η ελπίδα ότι κάποτε μπορεί να πάω. Περίμενε και θα δεις τώρα παρακάτω. Εχω ετοιμάσει ένα μεγάλο ένθετο για Τα ΝΕΑ που θα κυκλοφορήσει στις 22/11 αλλά δεν έχω χρόνο να ανεβάσω όλους τους ξενώνες. Τους πιο αγαπημένους μου ανεβάζω.

  3. Ο/Η despinarion λέει:

    Αυτα τα ενθετα στις Κυριακατικες ειναι τα καλυτερα μου. Τα μαζευω οταν ειμαι εκει, τα φερνω εδω και τα ξεκοκκαλιζω ταξιδευοντας πισω! Θα πω στην πεθερα μου να μου το φυλαξει.

  4. Ο/Η kikitri λέει:

    Πρόσεξε 22/11 είναι Σάββατο, ΤΑ ΝΕΑ είναι καθημερινή απογευματινή εφημερίδα δεν κυκλοφορεί Κυριακή. Το «πλούσιο» τεύχος της με ένθετα το περιοδικό Ταχυδρόμος κλπ βγαίνει το Σάββατο

  5. Ο/Η gvam44 λέει:

    Συγχαρητήρια, χρήσιμες πληροφορίες για ωραία σημεία στην Ελλάδα, για να ξεφύγομε από την θλιβερή »αυτοδυναμία» της πολιτικής κατάστασης.

  6. Ο/Η kikitri λέει:

    Πράγματι χρειάζεται να παίρνουμε αποστάσεις από τα πράγματα για να τα βλέπουμε καλύτερα.

Σχολιάστε

