Φιλαρέτη Κομνηνού: Ομορφιά – μια εσωτερική υπόθεση

στις

Η Φιλαρέτη Κομνηνού είναι μια γυναίκα που όσο ωριμάζει ομορφαίνει.

Ηθοποιός «εκπάγλου ταλέντου» όπως την είχε χαρακτηρίσει κάποτε η Μαλβίνα Κάραλη δεν πολυενδιαφέρεται για την ομορφιά της όχι τουλάχιστον περισσότερο από όσο εμείς οι υπόλοιπες γυναίκες που η δουλειά μας δεν απαιτεί την καθημερινή φροντίδα της εικόνας μας.

 «Οι γυναίκες κάνουμε και λάθη όσο αφορά στην εμφάνισή μας. Λάθος για παράδειγμα είναι να αντιγράφεις απλώς τη μόδα και να μην ανακαλύπτεις να μη δημιουργείς το δικό σου στυλ.

 H δική μου πάντως σχέση με τον καθρέπτη μου θάλεγα οτι είναι κάπως κυκλοθυμική. Κάποιες φορές μ’ απασχολεί και νοιάζομαι ενώ κάποιες άλλες αδιαφορώ παντελώς. Ίσως όμως έτσι να αντιδρώ ενστικτωδώς στην εξάρτηση που προκαλεί η αγωνία της άψογης εικόνας.

Στις φωτογραφήσεις βέβαια από επαγγελματικό περφεξιονισμό προσέχω να είναι καλό το αποτέλεσμα. Παρ’όλα αυτά όμως αρκετές φορές έχει τύχει να είναι και χάλια οι φωτογραφίες με αμήχανα παγωμένα χαμόγελα.

Παλιότερα όταν ένιωθα το βλέμμα κάποιων να με «σκανάρει» μου δημιουργούσε ανάσφαλειες, ειδικά εκείνο το «αχ τι κρίμα σας αδικεί ο φακός, από κοντά είστε πιο νέα και πιο αδύνατη». Τώρα όμως εδώ και κάποια χρόνια, έχω απαλλαγεί από αυτού του είδους τις ανασφάλειες, αυτό νομίζω τουλάχιστον, αλλά δεν παίρνω και όρκο.

Υποθέτω όμως ότι το να φροντίζουμε να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτά που κάνουμε στην καθημερινότητά μας μάλλον είναι θέμα ωριμότητας, μπορεί και συμφιλίωσης με τον χρόνο. Κάποιος είχε πει ότι η βάση της ομορφιάς είναι η αρμονία, θα συμφωνήσω μ’ αυτό. Ο ύπνος που χρειάζεται να είναι όσο πιο ήρεμος γίνεται είναι απαραίτητος όπως και τα ταξίδια σε όμορφες χώρες. Η αναζήτηση της αισθητικής, άλλωστε, είναι ιδεολογία.

Προσωπικά έχω αδυναμία στα υγιή και λαμπερά μαλλιά. Το μυστικό τους -που μου το είπαν και μένα- είναι να τα αφήνουμε καμιά φορά να στεγνώνουν μόνα τους και να κάνουμε θεραπεία με ειδικό λάδι. Στην Αίγυπτο έχει καταπληκτικά λάδια για τα μαλλιά.

Επίσης βάζω οπωσδήποτε κρέμα, πίνω νερό -όταν το θυμάμαι- και κάτι αφεψήματα δικής μου έμπνευσης από βότανα του Πηλίου. Και όταν δεν έχω παράσταση δεν βάφομαι για να ξεκουράζω το δερμα μου. Ναι συνήθως κυκλοφορώ άβαφη. Και δεν πειθαρχώ στις συμβουλές της Αθηνάς της φαρμακοποιού μου για διάφορες θεραπείες. Ξεκινάω με ενθουσιασμό και μετα τα παρατάω. Βαριέμαι, έχω και τόσες πολλές δουλειές καθημερινά που ξεχνιέμαι και δεν ακολουθώ τις οδηγίες.

Το καλοκαίρι δεν αντέχω τον εκτυφλωτικό ήλιο αλλά μου αρέσει το μαύρισμα -το ελαφρύ εννοείται- γιατί είναι σαν να αποκτά το δέρμα ένα φυσικό μεικ απ. Κανω λοιπόν συστηματικά ηλιοθεραπεία φροντίζοντας να είναι πολύ καλό το αντηλιακό μου.»

Δημοσιεύτηκε στον Ταχυδρόμο, τεύχος 586

Σχολιάστε

